• CRECIM
  • CRECIM
  • CRECIM

Presentation CRECIM

El Colectivo para la Investigación en Educación Científico-Tecnológica y Matemática (CRECIM) somos un grupo de personas que compartimos el interés en la enseñanza y aprendizaje de disciplinas del ámbito Científico-Tecnológico, incluyendo investigadores/as, profesores/as , técnicos de apoyo, estudiantes de doctorado y otros profesionales del ámbito de la didáctica de las ciencias, las matemáticas y la tecnología. Este colectivo nace de la voluntad de 'continuar colaborando' de diferentes profesionales de la educación STEM que se formaron y trabajaron en el Centro Especial de Investigación de la Universidad Autónoma de Barcelona homónimo, y que estuvo en funcionamiento de 2002 a 2022.


CRECIM led initiatives

El Grup DIATIC ofereix un espai dintercanvi dexperiències i coneixements entre professors i professores de ciències deducació secundària i investigadors i investigadores de didàctica de les ciències.

Los miembros del grupo comparten inquietudes en relación a cómo integrar el uso de las TIC en sus propuestas de aula para favorecer la enseñanza y aprendizaje de las ciencias.
DIATIC
El projecte REVIR (acrònim de Realitat – Virtualitat) és una iniciativa educativa del CRECIM de la UAB.

Oferim tallers experimentals de ciències en laboratoris informatitzats per a grups-classe d’estudiants d’ESO i Batxillerat, sempre dins de l’horari escolar. Els tallers per a ESO es realitzen al Museu CosmoCaixa.

Els tallers per a Batxillerat es realitzen a la UAB.
Revir
La Revista Ciències és una revista editada des del CRECIM, que es publica en accés obert adreçada al professorat d’educació infantil, primària i secundària interessat en l’ensenyament i l’aprenentatge de les ciències. Aquesta revista pretén ser un espai per discutir i reflexionar entorn de l’ensenyament i aprenentatge de les ciències, per presentar recursos i experiències didàctiques i per compartir i intercanviar amb la comunitat iniciatives i bones pràctiques.
Ciències magazine

Projects Highlights


Cookie settings