El projecte PARENTSTEM s’ha concebut amb l’objectiu d’augmentar la participació de les famílies en el procés educatiu dels estudiants d’infantil en matèries STEM i, específicament, el d’aquells provinents d’un nivell socioeconòmic baix.

D’aquesta manera, durant tot el recorregut del projecte, els socis del projecte treballaran per millorar les competències del professorat d’educació infantil per tal d’animar les famílies a donar suport al procés formatiu en STEM dels seus fills i filles.

Seguint aquesta dinàmica, el Learning and Training event ha consistit en una setmana de formació on, mestres d’infantil dels cinc països participants del projecte (Alemanya, Dinamarca, Bulgària, Turquia i España), han pogut gaudir d’una sèrie de presentacions i tallers. Els assistents han pogut aprendre, entre d’altres, com guiar a l’alumnat en el procés de distingir entre éssers viu i no vius, com introduir als alumnes a diversos conceptes lligats amb la geologia o com ensenyar conceptes matemàtics a través d’activitats artístiques.

Aquesta formació s’ha organitzat amb la col·laboració del Lab_06 i de la Universitat Central de Catalunya, del Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE) i de l’Escola Municipal La Sínia, a Cerdanyola (que, a banda, és escola participant del projecte PARENTSTEM).

Més informació sobre el projecte: http://parentstem.kku.edu.tr/es/