El Col·lectiu per a la Recerca en Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) som un grup de persones que compartim l'interès en l'ensenyament i aprenentatge de disciplines de l'àmbit científico-tecnològic, incloent investigadors/es, professors/es, tècnics de suport, estudiants de doctorat i altres professionals de l'àmbit de la didàctica de les ciències, les matemàtiques i la tecnologia. Aquest col·lectiu neix de la voluntat de 'continuar col·laborant' de diferents professionals de l'educació STEM que es van formar i treballar al Centre Especial de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona homònim, i que va estar en funcionament de l'any 2002 al 2022.
El CRECIM com a Centre Especial de Recerca va ser creat l’any 2002 a partir del Grup de Recerca TIREC (Tecnologia Informàtica i Recerca Educativa) per la Dra. Roser Pintó, i va passar a formar part del grup de recerca consolidat ACELEC (Activitat Científica Escolar, Llenguatge Eines i Comunicació) l’any 2017. De la mateixa manera que el CRECIM com a centre de recerca ha donat suport a la recerca educativa, la innovació didàctica i la prestació de serveis d’avaluació i assessorament a iniciatives educatives en l’àmbit STEM (acrònim de Science, Technology, Engineering & Mathematics), com a col·lectiu volem continuar treballant en la mateixa direcció. També volem donar continuitat a les iniciatives engegades pel centre de recerca CRECIM de suport al professorat, de les que destaquen el grup de professorat DIATIC, el laboratori digitalitzat per estudiants de secundària REVIR, la Revista Ciències, els cursos i seminaris de formació per a professorat o la tasca de difusió i comunicació científica a través de les xarxes socials.
He llegit i accepto les condicions contingudes a Política de privacitat.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a finalitats analítiques i tècniques, tractant dades necessàries per a l'elaboració de perfils basats en els teus hàbits de navegació. Pots obtenir més informació i configurar les teves preferències des de 'Configuració de cookies'.